Halloween puzzeltocht

31 oktober 2020 | 13:00 - 20:00 uur

Wie: Voor alle bewoners en leden van de Wijk Velletri

Let op! Je kunt deze puzzeltocht zelf lopen/fietsen, met je eigen familie of in een apart groepje van max 4 personen op 1,5 mtr afstand.

Op zaterdag 31 oktober kun je in je meest griezelige outfit een puzzeltocht lopen in Wijk Velletri! Als je goed zoekt zul je bij verschillende huizen in de wijk een stukje van een rebus kunnen zien. Deze staat afgebeeld op de onderste helft van een wit vel (herkenbaar aan het logo van de wijkvereniging) met daarop het stukje van de rebus en een aanduiding op welke plaats deze moet komen in de zin.  Zoek de 12 stukjes bij elkaar, zet ze in de goede volgorde en los de rebus op!

Voor de allerkleinsten is er een alternatieve rebus met alleen plaatjes (afgebeeld op de bovenste helft van het vel). Zoek de 12 plaatjes, tel hoeveel pompoenen, spoken en heksen je gevonden hebt.

Stuur je oplossing van de bovenste en/of onderste helft van de puzzel door via Whatsapp naar 06-46390927 en vergeet niet je naam en adres mee te sturen. Wie weet win jij een leuke, griezelige prijs! De winnaar wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt via de Activiteiten App van Wijkvereniging Velletri.

De puzzeltocht is in een beperkt aantal straten in de wijk, op de plattegrond zie je de deelnemende straten waarin je moet zoeken.

Halloween puzzeltocht

31 oktober 2020