Bloemschikken Herfst

1 oktober 2020 | 18:30 - 21:45 uur

Kosten: € 17,50 voor leden en € 30,- voor niet-leden (betalen bij inschrijving).
Opgeven: Ja, tot uiterlijk zaterdag 27 september (ivm inkoop) bij organisator. Vergeet niet uw tijdvak aan te geven.

Let op! Als u zich wel opgeeft maar uw betaling is niet tijdig (27 sept) binnen, dan komt uw inschrijving helaas te vervallen.

Voor onze volwassenen doelgroep is het gelukt om op een veilige manier weer een workshop bloemschikken te organiseren. Dit in het thema herfst sfeer, we gaan een mooi herfst bloemstuk maken (zoiets als op de foto).

We maken hierbij weer graag gebruik van de kennis en kunde van Jolanda Kessel, op een tijdelijke locatie aan de Wolvenstraat 1a.
We hebben 2 tijdvakken waar plaats is voor 6 personen per tijdvak

Tijdvak 1: 18:30-20:00 uur
Tijdvak 2: 20.15-21:45 uur

Tip voor als u komt: de cursusruimte is geïsoleerd en heeft een kacheltje. Maar voor de zekerheid is het fijn een vest/trui mee te nemen.

Locatie: inrijden vanaf Oudlandweg, na het derde huis aan de rechterkant gelijk rechtsaf slaan een lange oprit op (dit is voor de scherpe bocht die links gaat).

Bloemschikken Herfst

1 oktober 2020