Sinterklaasfilm

21 november 2021 | 11:00 - 13:00 uur

Wie: Jongste leden van Wijkvereniging Velletri (geboren tussen 1-1-2013 en 5-11-2021) met één ouder (zie kosten voor mogelijkheden)
Kosten: Gratis (incl. presentje van de Sint). Vind je het leuk om met oudere kinderen samen te komen en een extra ouder dan betaalt u € 2,00 per persoon.
Opgeven: Meld je aan via info@wijkverenigingvelletri.nl vóór 13 november. Vermeld in het bericht wie er naar de film komen. Na aanmelding ontvangt u een bevestigingsmail met een coupon voor een cadeautje t.w.v. maximaal 5 euro bij Marskramer Oudenbosch.

Let op! Voor een bezoek aan de film wordt een Coronatoegangsbewijs gevraagd. Indien de huidige corona maatregelen aangescherpt worden is het mogelijk dat deze activiteit niet door kan gaan, hierover wordt u dan zo spoedig mogelijk geïnformeerd.

Met pijn in ons (marsepeinen) hart heeft de “Commissie Sint” ervoor gekozen om het Sinterklaasfeest in de Klinkert niet door te laten gaan en ook dit jaar gebruik te maken van de gastvrijheid van Filmtheater Fanfare.

Dus kom gezellig samen met ons de Sinterklaasfilm ‘De Club van Sinterklaas en het Vergeten Pietje’ https://www.declubvansinterklaas.nl/film/ kijken.

De sint zal ons dit jaar niet bezoeken maar wel zal hij de Pietenchaos uit Zevenbergen langs sturen. Deze pieten zetten zich in voor de Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa). Na aanmelding ontvang je een bevstigingsmail met een coupon (t.w.v. 5 euro) voor een cadeautje. Net als voorgaande jaren mag je zelf langs de winkel gaan om iets uit te zoeken bij de Marskramer in Oudenbosch (Top1Toys). Graag voor 18 november.

Deur opent vanaf 10:45u, de film start om 11:00u. De film duurt 69 minuten (zonder pauze). Mochten er nog vragen zijn mag je contact opnemen met de organisator.

Kom jij ook in je sint/pietenpakje gezellig naar de film?

Sinterklaasfilm

21 november 2021