Paasactiviteit

30 maart | 14:00 - 16:00 uur

Wie: Kinderen en hun (groot)ouders zijn ook welkom om de kinderen te begeleiden.
Kosten: Gratis voor leden, niet-leden betalen € 2,00
Opgeven: Ja! Het voor ons fijn om vooraf te weten hoeveel personen we kunnen verwachten. Dus mocht je/jullie willen komen, graag een mailtje naar de organisator zodat we genoeg eitjes voor iedereen kunnen verstoppen.

Let op! Activiteit op het schoolplein bij de Klinkert (aan de kant van de schoolpleinwinkel). Bij slecht weer hebben we een binnen programma.

Ook dit jaar wil de wijkvereniging het mooie paasfeest natuurlijk niet zomaar aan zich voorbij laten gaan. Daarom organiseren we een gezellige paas activiteit voor alle kinderen van de wijkvereniging. Kom jij gezellig mee spelen, zoeken en beleven?

Groetjes, van de paashaas en de dames van de organisatie.

Paasactiviteit

30 maart