Klik hieronder op de naam van een activiteit of op een afbeelding voor meer informatie.
Laden Activiteiten

« Alle Activiteiten

• Helaas, deze activiteit is voorbij.

Kleiduiven schieten voor volwassenen

18 maart 2023 | 13:00 - 17:00 uur

Wie: Leden van Wijkvereniging Velletri, en introducees. Minimum leeftijd: 18 jaar (legitimatie verplicht)
Kosten: €20,00 eigen bijdrage voor leden en €35,00 voor niet-leden (betalen bij deelname) p.p. per schietronde
Opgeven: Ja, tot uiterlijk 8 maart i.v.m. bepalen doorgang via info@wijkverenigingvelletri.nl. Voor vragen graag bij Organisator Peter de Jong.

Let op! Legitimatie verplicht, dus neem ID/paspoort/rijbewijs mee.

Graag zouden wij weer weer eens een leuke en stoere activiteit organiseren voor volwassenen (M/V, 18+). We willen gaan kleiduiven schieten op de schietbaan bij Café Trapke Op in Huijbergen o.l.v. onze wijkgenoot Peter de Jong.

De datum die we voor ogen hebben is 18 maart. Hoe ziet de dag eruit: om 12:30 uur vertrekken we vanaf de garages aan de Lateranen en kunnen we evt carpoolen. Om 13:00 uur treffen we elkaar bij Café Trapke Op en dient elke deelnemer zich in te schrijven o.b.v. legitimatie (ID/paspoort/rijbewijs). Vanaf 13:30 uur gaan we onder begeleiding van een instructeur de schietbaan op. In groepjes van 5-6 personen kunnen we 30-45 min één rondje om de beurt schieten op rondvliegende “duiven”. Na afloop borrelen we nog even na. Uiterlijk 17:00 uur zijn we weer in Oudenbosch.

Kleiduiven schieten voor volwassenen

Gegevens