Halloween puzzeltocht

29 oktober 2022 | 15:00 - 19:30 uur

Wie: Voor alle leden van de Wijkvereniging Velletri

Let op! Je kunt deze puzzeltocht zelf lopen/fietsen. En neem een zaklamp mee!

Op zaterdag 29 oktober kun je in je meest griezelige outfit een puzzeltocht lopen in de Wijk Velletri! Als je goed zoekt zul je bij verschillende huizen in de wijk een stukje van een letterpuzzel kunnen zien (herkenbaar aan het logo van de wijkvereniging). Zoek de 12 adressen, noteer de letters bij de juiste cijfers en los de puzzel op!

Voor de allerkleinsten is er een alternatieve puzzel met plaatjes. Vind jij het juiste plaatje bij de juiste schaduw?
Kom je tijdens de tocht langs lang huizen met het ‘Trick or Treat’ logo bel dan gerust even aan, want daar zal een leuke Halloween verrassing voor de kinderen klaar staan.

De puzzeltocht is in een beperkt aantal straten in de wijk. Op de plattegrond zie je de deelnemende straten waarin je moet zoeken.

Wij wensen jullie veel griezel plezier!

Halloween puzzeltocht

29 oktober 2022