Klik hieronder op de naam van een activiteit of op een afbeelding voor meer informatie.
Laden Activiteiten

« Alle Activiteiten

• Helaas, deze activiteit is voorbij.

Gezinsuitje Duinoord (Hemelvaart)

26 mei 2022 | 11:00 - 18:00 uur

Wie: Alleen voor leden van Wijkvereniging Velletri
Kosten: Zie bovenstaande entreeprijzen. Parkeerkosten zijn € 8,00. Alcoholische dranken eigen kosten.
Opgeven: Graag uiterlijk dinsdag 24 mei opgeven via mail: info@wijkverenigingvelletri.nl en zie bijgevoegd stappenplan

Let op! Bij opgave graag doorgeven: aantal+namen gezinsleden mogelijkheid tot meenemen extra mensen ivm carpoolplaatsen.

Na lange tijd kunnen we weer het gezinsuitje naar Duinoord organiseren. Op donderdag 26 mei (tijdens Hemelvaart) willen we jullie daarom graag uitnodigen bij recreatiepark Duinoord in Helvoirt. Dit is een all-in speelparadijs voor kinderen van alle leeftijden en een familiepark waar je de gehele dag jezelf kan vermaken. Zowel binnen als buiten valt er een hoop te beleven: van GPS-tocht tot spectaculair klimbos, van tokkelbaan tot springkussens en van trapveldjes tot een quadbaan. Voor de allerkleinsten is er van alles te doen, en binnen is er een leuke klimkooi. Ook kun je de hele dag onbeperkt genieten van heerlijke hapjes en drankjes (non-aloholish), want dit zit bij de entreeprijs inbegrepen.

Als wijkvereniging betalen wij 50% van jullie entree. Wel dient iedereen met eigen vervoer te komen of mogelijk te carpoolen. Graag daarom uiterlijk dinsdag 24 mei doorgeven met welke gezinsleden je wilt deelnemen, en hoeveel zitplaatsen je nog over hebt in de auto voor wijkgenoten die willen carpoolen. Ook als u geen vervoer heeft horen wij het graag. De entreeprijzen zijn als volgt:

Doelgroep Entree Korting U betaalt p.p
Kinderen t/m 2 jaar Gratis € 0,00 p.p.
Kinderen 3 t/m 6 jaar € 23,00 50% € 11,50 p.p.
Personen 7 t/m 64 jaar € 33,00 50% € 16,50 p.p.
Personen 65+ jaar € 28,50 50% € 14,25 p.p.

Stappenplan voor bestellen kaarten:
Als jullie mee willen (alleen ingeschreven leden), dien je ZELF van te voren een parkeer ticket à €8,- te kopen via de website www.duinoord.nl. Zonder parkeerticket kom je het park niet op (tenzij je met de fiets komt ), en buiten het park parkeren is verboden. Ook de entreekaartjes dient je gelijk zelf te kopen of reserveren via de website, gereserveerde kaartjes kun je ook bij aankomst betalen bij de kassa.

• Ga naar www.duinoord.nl
  • Kies: entree- en parkeerkaarten bestellen/reserveren
  • Stap 1 – Selecteer donderdag 26 mei (hemelvaart)
  • Stap 2 – Selecteer “auto” en het aantal parkeertickets dat u wilt à € 8,- per auto (u ziet hier het aantal parkeerplaatsen dat nog vrij is)
  • Stap 3 – Selecteer het aantal entreetickets dat u wilt per leeftijdsgroep, of kies evt doorgaan zonder entreekaarten (u ziet hier voor hoeveel personen er nog plaats is, max 1.000)
  • Stap 4 – Deze stap kunt u overslaan (reserveren van zalen/banken is n.v.t.)
  • Stap 5 – Controleer uw bestelling en geef hier uw (mobiel) telefoonnummer en e-mailadres op
  • U dient daarna direct elektronisch te betalen
  • U ontvangt uw parkeerticket en entreekaart(en) digitaal in de mail (wel even uitprinten en meenemen dus!)

Let op: vol=vol, dus wees er snel bij! Bij stap 2+3 zie je voor hoeveel personen en auto’s er nog plek is. Alle leden zijn dus van harte welkom, maar zijn ZELF verantwoordelijk voor het tijdig reserveren, kopen èn betalen van de parkeer- en entreekaarten. Wijkvereniging Velletri zorgt na afloop dat je de korting op de entreekaarten netjes teruggestort krijgt op je bankrekening. Dit is administratief het handigst.

Graag uiterlijk dinsdag 24 mei a.s. even doorgeven of jullie meegaan via info@wijkverenigingvelletri.nl. Laat hierbij ook even of je carpoolplaatsen ter beschikking hebt, of behoefte hebt om met iemand mee te rijden. We hopen jullie donderdag te zien.

Gezinsuitje Duinoord (Hemelvaart)

Gegevens