Klik hieronder op de naam van een activiteit of op een afbeelding voor meer informatie.
Laden Activiteiten

« Alle Activiteiten

• Helaas, deze activiteit is voorbij.

Carnavalsbingo / muziekbingo jeugd

19 februari 2022 | 15:00 - 17:00 uur

Wie: Kinderen (èn hun (groot)ouders uit de wijk indien gewenst) tot groep 8
Kosten: Gratis voor leden, niet-leden betalen € 2,00
Opgeven: Omdat we in de Klinkert tegenwoordig een beperkte ruimte hebben is het voor ons fijn om vooraf te weten hoeveel personen we kunnen verwachten. Dus mocht je/jullie willen komen, graag een mailtje naar; info@wijkverenigingvelletri.nl zodat we een plekje voor je/jullie kunnen reserveren.

Let op! Wij stellen het op prijs dat u de de gezondheidsregels van het RIVM in acht neemt en bij klachten thuis blijft. Dit geldt voor jong en oud!

Dit jaar geen bal maar wel een super gezellige carnavalsbingo. Dus kom verkleed naar de bingo en we gaan er een gezellige middag met zijn alle van maken. Tussendoor zullen we af en toe een polonaise inzetten en wie weet ga je ook wel met de hoofdprijs er vandoor.

Het is geen standaard bingo maar er zit ook een super leuke ronde in met ‘herken de krakers’. Leuk voor de oudere jeugd, jongste jeugd en hun ouders!! Bij twijfel, gewoon komen, we maken er een gezellige middag van. En wie weet komt er nog hoog bezoek!

Carnavalsbingo / muziekbingo jeugd

Datum: