Zomerborrel en barbecue

2 juli 2022 | 16:00 - 22:00 uur

Kosten: Volwassenen (vanaf 13 jaar) € 8,00 p.p. Kinderen t/m 12 jaar: € 4,00 p.p.
Opgeven: vóór zondag 26 juni a.s. i.v.m. de inkoop. In de email ontvangen we graag de volgende informatie: personen die naar de barbecue komen (naam en leeftijd) Waar u ons bij zou willen helpen tijdens de voorbereidingen of de middag zelf. Na inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail met de betalingsmogelijkheden.

Na een aantal jaren kunnen we weer borrelen en barbecueën. U komt toch ook?!

Op zaterdag 2 juli organiseert ‘Wijkvereniging Velletri’ een gezellige borrel met een lekkere barbecue. Zet het alvast in uw agenda! Dan zetten wij nog even de laatste puntjes op de i voor de organisatie. Wanneer we alles rond hebben ontvangt u van ons het inschrijfformulier.

Er is toch niets fijner dan een goede buur! Nu het moment om uw wijkgenoten te leren kennen. Hoe leuk is het om weer gezellig met de leden een drankje te doen in de zomerzon en samen een hapje te eten. Wij hopen op een grote opkomst zodat we de traditie voort kunnen zetten.

Vind u het leuk om ons te helpen? Handjes kunnen we altijd gebruiken. Of heeft u nog vragen? Laat het ons weten.

• Opbouwen tussen 14-16u
  • Borrelen vanaf 16u