Klik hieronder op de naam van een activiteit of op een afbeelding voor meer informatie.
Laden Activiteiten

« Alle Activiteiten

• Helaas, deze activiteit is voorbij.

Bloemschikken Kerst (kerstkrans)

7 december 2022 | 19:30 - 21:30 uur

Wie: Leden van wijkvereniging Velletri, en introducees (Leden gaan voor niet-leden)
Kosten: € 17,50 voor leden en € 30,- voor niet-leden. Betaling kan via een tikkie, of contant in een enveloppe, afgeven/in brievenbus.
Opgeven: Ja, tot uiterlijk 30 november (i.v.m. inkoop) bij organisator Jolanda Kessel (Bornhemweg 116). Bij het opgeven graag gelijk aangeven welke datum u wenst te komen.

Let op! Als u zich wel opgeeft maar uw betaling is niet tijdig binnen, dan komt uw inschrijving helaas te vervallen. De cursus wordt gegeven in een loods, welke licht verwarmd wordt. Bij koud weer, voor de zekerheid, graag een vestje meenemen. Indien u na de uiterste opgave datum alsnog verhinderd bent, dan wordt het bloemstuk voor u gemaakt en kunt u uw bloemstuk de dag na de workshop ophalen.

Graag willen we voor onze volwassen leden de traditionele workshop bloemschikken in kerstsfeer aanbieden. We maken daarbij weer graag gebruik van de kennis en kunde van Jolanda Kessel in haar eigen cursusruimte aan de Wolvenstraat 1a. Zie routebeschrijving. U kunt dit jaar kiezen uit 2 verschillende avonden. Woensdag 7 december wordt er een kerstkrans gemaakt en op donderdag 8 december een kerststuk. Beiden kunt u versieren met verschillende (natuurlijke) kerstdecoraties. De stijl van de te maken objecten zie je op de bijgevoegde foto’s. Deze foto’s geven je een idee van wat je kunt verwachten. De basis is bij iedereen hetzelfde. Dat geldt voor beide avonden. De uitwerking bepaalt ieder voor zich.

• Woensdagavond 7 december, 19:30-21:30 uur (kerstkrans)
  • Donderdagavond 8 december, 19:30-21:30 uur (kerststuk)

U hoeft nu alleen nog uw buren of vrienden uit de wijk mee te nemen, want hoe groter de groep hoe gezelliger het is. Wij kijken uit naar 2 gezellige avonden!

Let op! Indien de huidige corona maatregelen aangescherpt worden is het mogelijk dat deze activiteit niet door kan gaan, hierover wordt u dan zo spoedig mogelijk geïnformeerd.

Bloemschikken Kerst (kerstkrans)

Gegevens