Avondspel

11 maart 2023 | 17:00 - 21:00 uur

Wie: Leden van de Wijkvereniging Velletri vanaf 10 jaar
Kosten: Spel GRATIS. Wij zouden het gezellig vinden om vooraf samen een frietje te eten. Mocht dit organisatorisch lukken dan zullen wij een kleine bijdrage vragen. Dit zullen wij met de opgegeven personen overleggen.
Opgeven: Ja, tot uiterlijk 2 MAART ivm organisatie spel bij Organisator. Bij vragen neem contact op met Joyce Dogge of Mijntje Mol.

Let op! Reserveer tussen 17u en 21u, exacte tijd laten we nog weten

Graag zouden wij voor onze oudste jeugd vanaf 10 jaar een avondspel willen organiseren. Denk aan een cluedo/escaperoom. Maar onze spelkeuze is nog afhankelijk van het aantal inschrijvingen. De kinderen zullen in groepen gaan onderzoeken wat er is gebeurd in het gebouw. Ben jij die goede speurder die met de juiste vragen zorgt dat jullie groep als eerste het juiste antwoord weet?

Dus houd je van spanning en heb je stalen zenuwen, schrijf je dan snel in!

Avondspel

11 maart 2023