Algemene ledenvergadering (ALV)

13 januari 2021 | 20:00 - 21:00 uur

Wie: Alleen voor leden van de Wijkvereniging
Opgeven: Uiterlijk zondag 10 januari aanmelden bij Geert-Jan v Spaandonk, via tel/app: 06-20538043 of mail: info@wijkverenigingvelletri.nl.

Let op! De ALV is alleen bedoeld voor leden, maar u dient zich wel even tevoren aan te melden via mail of app. U krijgt dan niet alleen de hyperlink naar de online MS Teams meeting gemaild, maar ook iets lekkers thuisbezorgd voor bij de koffie tijdens de ALV. Wel even opgeven dus !!

Eenmaal per jaar organiseert Wijkvereniging Velletri voor haar leden een Algemene Leden Vergadering (ALV). Tijdens de ALV legt het bestuur verantwoording af over de activiteiten, de financiën en over toekomstige ontwikkelingen. Tijdens de komende ALV zullen we terugblikken op zowel 2019 als 2020, aangezien de ALV in 2020 steeds is uitgesteld i.v.m. de COVID perikelen.

Algemene ledenvergadering (ALV)

13 januari 2021