Klik hieronder op de naam van een activiteit of op een afbeelding voor meer informatie.
Laden Activiteiten

« Alle Activiteiten

• Helaas, deze activiteit is voorbij.

Carnavalsbingo

11 februari 2023 | 15:00 - 17:00 uur

Wie: Kinderen en hun (groot)ouders zijn ook welkom om de kinderen te begeleiden en mee te lopen in de polonaise
Kosten: Gratis voor leden, niet-leden betalen € 2,00
Opgeven: JA! Het voor ons fijn om vooraf te weten hoeveel personen we kunnen verwachten. Dus mocht je/jullie willen komen, graag een mailtje naar de Organisator zodat we een plekje voor je/jullie kunnen reserveren.

Dit jaar willen we weer de week voor carnaval een supergezellige carnavalsbingo organiseren voor de kinderen van “Wijkvereniging Velletri”. Dus kom verkleed naar de bingo en we gaan er een gezellige middag met zijn allen van maken.

De spanning van de bingo afgewisseld met een rondje polonaise met je vriendjes en vriendinnetjes, leuker kan bijna niet. Dus geef je snel op en wie weet ga je er ook nog met een leuke prijs er vandoor.

Carnavalsbingo

Datum: