Bloemschikken Lente

29 maart 2023 | 19:30 - 21:30 uur

Wie: Leden van wijkvereniging Velletri, en introducees (Leden gaan voor niet-leden)
Kosten: € 17,50 voor leden en € 30,- voor niet-leden. Betaling kan via tikkie, of contant in een enveloppe (tijdig afgeven/in brievenbus) BORNHEMWEG 116 OUDENBOSCH
Opgeven: Ja, tot uiterlijk 19 maart (ivm inkoop) bij organisator Jolanda Kessel

Let op! Als u zich wel opgeeft maar uw betaling is niet tijdig binnen, dan komt uw inschrijving helaas te vervallen. De cursus wordt gegeven in een loods, welke licht verwarmd wordt. Bij koud weer, voor de zekerheid, graag een vestje meenemen. Indien u na de uiterste opgave datum (19 maart) alsnog verhinderd bent, dan wordt het bloemstuk voor u gemaakt en kunt u uw bloemstuk de volgende dag ophalen.

Graag willen we voor onze volwassen leden een workshop bloemschikken in lentesfeer aanbieden. We maken daarbij weer graag gebruik van de kennis en kunde van Jolanda Kessel in haar eigen cursusruimte aan de Wolvenstraat 1a. Op woensdag 29 maart zal er samen een mooie lente krans gemaakt worden. De stijl van de te maken object zie je op de bijgevoegde foto. Maar u bent geheel vrij om er een eigen draai aan te geven.

U hoeft nu alleen nog uw buren of vrienden uit de wijk mee te nemen, want hoe groter de groep hoe gezelliger het is

Routebeschrijving cursuslocatie

Bloemschikken Lente