Algemene ledenvergadering (ALV) 2022

10 mei 2022 | 20:00 - 22:00 uur

Wie: Alleen voor leden van de Wijkvereniging
Opgeven: Uiterlijk zondag 8 mei aanmelden via mail: info@wijkverenigingvelletri.nl

Let op! De wijkvereniging heeft zijn leden nodig voor het organiseren van activiteiten dus het is fijn om hun stem te horen bij de vergadering!

Eenmaal per jaar organiseert Wijkvereniging Velletri voor haar leden een Algemene Leden Vergadering (ALV). Tijdens de ALV legt het bestuur verantwoording af over de activiteiten, de financiën en over toekomstige ontwikkelingen. Tijdens de komende ALV zullen we terugblikken op 2021. De ALV is alleen bedoeld voor leden, maar u dient zich wel even tevoren aan te melden via email ivm inkopen.
Dus graag even aanmelden!!

Algemene ledenvergadering (ALV) 2022

10 mei 2022